Motí al Bounty

29 06 2009

Reg. 17.518 - N BOY

Autor: John Boyne
Traducció de Jordi Cussà
Editorial Empúries, 2008 – 507 pàg.
Reg. 17.518 – N BOY
Més informació a la pàgina web de l’editor (enllaç)

Després de l’èxit aclaparador d’El noi del pijama de ratlles, convertit ja en un clàssic contemporani, arriba Motí al Bounty, una esplèndida novel·la d’aventures en la tradició més noble i entranyable del gènere.
Trepidant, vital i commovedora, Motí al Bounty narra les aventures i desventures de John Jacob Turnstile, un jove orfe de catorze anys que sobreviu a base d’escurar les butxaques dels altres i buscar-se seriosos problemes amb la llei. Quan és a punt d’entrar a la presó, però, una oferta temptadora i arriscada fa que se n’allunyi: el capità d’un vaixell a punt de salpar en una missió molt important s’ha quedat sense criat. Així serà com Turnstile, un encantador i desvergonyit antiheroi amb el cor d’or i la paraula àgil, s’embarcarà al Bounty cap a unes terres llunyanes i un futur incert.
Basada en una història real, ara en la interpretació nova, fresca i original de John Boyne, Motí al Bounty és una de les novel·les més absorbents dels últims anys.


Accions

Informació

Has llegit el llibre? Has vist la pel·lícula? Què t'ha semblat?

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.