Els desastres del Rei Artús (II)

2 02 2010

Reg. 17.915 - I DVD REI

Neptuno Films, 2008 – min.
Reg. 17.915 – I DVD REI
Autoritzada a tots els públics
Més informació a la pàgina web del film (enllaç)

El regal sorpresa
La Princesa Ginebra està avorrida d’haver de pensar sempre en un regal perquè el vagi a buscar el Rei Artur. Vol que la sorprengui amb alguna cosa veritablement extraordinària. Merlí descobreix una poció d’amor amb que li pot garantir que la Ginebra voldrà casar-se amb el Rei. Però quan el Rei llança la poció a la Ginebra, accidentalment toca a la seva acompanyant, Pètal. Horroritzat amb què Petal l’arrossegui fins a l’altar, el Rei Artur va al bosc a buscar els ingredients que el Merlí necessita per anul·lar l’encantament.
El laberint de les ànimes perdudes
Mentre Robin Hood i la seva colla el persegueixen, el Rei Artur passa per la torre per fer la cort a la seva estimada princesa i recollir la seva última ordre. La Princesa vol que li converteixin la sabatilla en or. Artur, Merlí i Splag viatgen vers la Font d’Or que és en el centre del Laberint de les Ànimes Perdudes, amagat entre els penya-segats perillosos i acinglats de Land’s End. Arribats al laberint, són atacats amb roques que es desprenen, trampes, coves de serps i petits gnoms esmunyedissos de Cornualla.
El dofí tirolès cantaire de Kirkwall
Quan la Princesa Ginebra expressa el desig de tenir el famós Dofí del Cant Tirolès, el Rei Artur i Merlí comencen a navegar cap a Dolphin Rock en aigües escoceses prop de Kirkwall. El segueixen Sir Lancelot i Sir Martyn. Tots dos volen acabar amb el rei i agafar la corona. Però els cavallers traïdors són el problema menys important del Rei Artur quan aquest descobreix que sentir el cant del dofí fa ballar la gent fins la mort. La solució del Rei Artur és acostar-se silenciosament sota l’aigua, però un pop i un calamar gegant tenen altres idees. A la fi, el rei decideix que tots els dofins s’assemblen, tret del detall que els que canten estil tirolès porten pantalons de cuiro tirolesos.


Accions

Informació

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

Gravatar
WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Canvia )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Canvia )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Canvia )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.