Un llibre de Lluís Colomé
Pagès Editors, 2017 – 289 pàg.
BIB-ID 1554178405 – CL B 92 COL
Més informació a la pàgina web de l’editor (enllaç)
Tavascan (1934-1979)
La vida a les zones de muntanya sempre ha estat complicada, i en el cas del Pirineu, amb escassetat de comunicacions i mitjans, encara més. La situació ha millorat en els darrers anys, però decades enrere sobreviure-hi era una lluita de titans.
En Vivències d’altres temps, Lluís Colomé posa fil a l’agulla i a través dels records personals i esdeveniments col·lectius evoca un Pirineu que ja gairebé no existeix. La guerra de 1936-1939 i la llarga dictadura van deixar seqüeles en un territori que va transformar arran de la modernització, i és sobretot aquesta època – des del seu naixement als anys trenta fins a l’adveniment de la democràcia, a partir de 1975 – la que retrata amb péls i senyals, i parla dels valors de la família, l’esforç, la constància, la solidaritat i el treball, com a pals de paller.
Lluís Colomé Llau va ser membre del Parlament i alcalde de Tavascan. És el propietari de l’Hotel Llacs de Cardós, a Tavascan.