I si els nens i nenes vinguessin al món amb un manual d’instruccions? Ser pares i mares, avui en dia, no és un paper fàcil ni hi ha un manual únic que serveixi per enfocar amb èxit la tasca educativa de les famílies. Són molts els reptes que s’han d’afrontar com diferents les circunstàncies que envolten cada família.
Créixer en família és un cicle de tallers – sis sessions de dues hores cadascuna, cada dimecres a les 15.30h a partir del 4 de març fins al 15 d’abril a l’Oficina Comarcal de Turisme – on els pares i les mares reflexionaran i intercanviaran vivències sobre l’educació dels seus fills i filles, guiats per un professional expert que els orientarà, els reforçarà i els donarà eines per a la criança positiva.
En aquests tallers es tractaran temàtiques com l’afecte, l’autonomia, l’autoritat, la resolució de conflictes, les responsabilitats en l’àmbit domèstic, el lleure i l’entorn, el paper educatiu de l’escola, etc.
El cicle Créixer en família va adreçat a pares i mares amb fills o filles amb edats compreses entre 0 i 18 anys. Els grups estaran organitzats segons l’edat dels fills i filles: nadons, petita infància, infància i adolescència.
La seva web també ofereix un espai de suport en línia amb recursos per aplicar en l’educació dels fills i filles.
La inscripció al cicle Créixer en família no té cap cost per a les famílies i està finançada pel Departament de Treball i Afers Socials de la Generalitat de Catalunya.
Podeu fer arribar aquest formulari a la bústia siad@pallarssobira.cat o bé entregar-lo a les oficines del Consell Comarcal del Pallars Sobirà.
Organitzen: Serveis Socials del Consell Comarcal del Pallars Sobirà