Presentació del llibre «Les 7 Fonts de la Salut»
Us convidem a la presentació del llibre
LES 7 FONTS DE LA SALUT
Estratègies diàries per autocuidar-te
a càrrec de l’autora, Judit Camp i Nus
Vine i t’endús els tips per organitzar el teu Pla de Salut per al nou curs!
Dimecres 26 d’agost, a les 7 de la tarda (19h)
a la sala Josep Colom de la Biblioteca Pública de Sort
c/ Sant Ot, 15 – ubicació –
Mai havíem sabut tant sobre Salut. I, alhora, mai ens havia costat tant cuidar-nos de veritat. Perquè la informació no és poder. El poderós és transformar-la en hàbits. En decisions quotidianes. En accions possibles. En AutoCura real.
Aquesta Guia Il·lustrada t’acompanyarà a passar del Saber al Fer a través de les 7 Fonts de la Salut:
- l’Alimentació
- el Moviment
- el Descans
- la gestió Emocional i social
- la gestió dels Tòxics
- la relació amb la Natura i el Sol
- el teu Propòsit de Vida
Perquè la Salut no depèn d’una sola acció. Depèn de la manera com entrellaces totes les Fonts de Salut que nodreixen la teva vida.
No cal fer-ho perfecte. No cal treure excel·lent a totes. Però sí evitar desatendre’n cap. Aquest llibre vol facilitar-te tornar a començar. Amb més coherència. Més consciència. I més AutoRespecte. Amb més acció i menys idealització.
I a més, inclou fulls d’autoregistres per posar-te fàcil passar a l’Acció!

Soc la Judit Camp i Nus i el meu propòsit és facilitar el camí i la promoció de la Salut de les persones a qui acompanyo.
Et puc compartir la meva formació reglada (Dietista, grau en Psicologia amb menció en Salut, experta en interpretació d’analítiques amb mirada funcional, postgrau en Gestió de l’Estrès… pots trobar-la al meu blog) però, el que et vull compartir és perquè el meu Propòsit professional és facilitar la Salut de qui acompanyo:
M’adono que tinc facilitat per arribar a l’essència de la persona i nodreixo constantment el meu coneixement en Salut.
Quan entrellaço les dues aptituds, sento que puc oferir eines transformadores a les persones a qui acompanyo, permeto passar la informació a acció útil que transformi el comportament en els diversos Pilars de la Salut i, per tant, la persona faci camí en la seva Promoció de la Salut i Benestar.
És la meva aportació a l’entorn que em facilita la Vida i estic agraïda per poder fer-ho així, des de la il·lusió, entrega i professionalitat.
